قالب های فارسی وردپرس 33

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 33

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

راهنمای خرید و ۷ روش انتخاب بهترین فلش مموری در بازار ایران

فلش مموری یک دست موزه ذخیره سازی پسندیده و نیرومند است که بدست ادب آموزان و دانشجویان بهره‌گیری می شود. صاحبان کسب و کارها و هر کسی که به پشتیبان گیری و حمل فایل ها بیچارگی دارند می توانند از فلش مموری بهره‌گیری کنند. پرینترها، دستگاه های کپی و بسیاری از دستگاههای دیگر امروزه از پیکان مموری پشتیبانی می کنند. پیکان مموری به کاربران امکان دسترسی تند و اندوخته سازی می دهد. شما می توانید سیستم عامل ویندوز را از روی فلش مموری نصب کنید و … فلش مموری ها به سرعت جایگزین فلاپی دیسک ها شدند. انواع مختلفی از پیکان مموری ها در بازار هستی دارد که کاربران باید با توجه به مشخصه هایی همچون گنجایش ذخیره سازی، سرعت انتقال فایل و طراحی اقدام به خرید آنها کنند.

بهترین مارک فلش مموری چیست و چگونه پیکان مناسب گزینش کنیم؟

فلش مموری ۱۶ گیگ یا ۳۲ گیگ؟
یکی از عواملی که هنگام خرید فلش مموری تبلیغاتی  باید در نظر داشته باشید این است که از خویش سوال کنید که به چقدر گنجایش ذخیره سازی بیچارگی دارید؟ پذیرش به این سوال همانطور که پیشتر نیز در مطلب چقدر هارد درایو برای کارهای خویش احتیاج داریم؟ انزل وب به آن اشاره کردیم الی مرز زیادی به گونه فایل هایی که می خواهید اندوخته کنید پیوستگی دارد. کم و بیش تمام فلش مموری های امروزی ظرفیت اندوخته سازی خویش را بر حسب گیگابایت تعیین می کنند. ۱ گیگابایت حدود ۱ میلیارد بایت، ۱ میلیون کیلوبایت (KB) یا ۱۰۰۰ مگابایت است. گنجایش اندوخته سازی از ۴ گیگابایت یا کمتر الی بیش از ۱۰۰ گیگابایت می تواند متفاوت باشد. گنجایش ذخیره سازی ارشد به معنای قیمت بیشتر است. فایل های متنی معمولا فضای اندوخته سازی کمی را نیاز دارند و این به این معناست که یک فلش ۴ گیگابایتی می تواند صدها دستک متنی را ذخیره کند. اگر شما از پیکان مموری برای اندوخته اسناد و تصاویر کاربرد می کنید درایو ۴ یا ۸ گیگابایتی احتمالاً برای شما کافی باشد.

فلش مموری 16 گیگ یا 32 گیگ؟

عکس های با کیفیت به فضای اکثریت بیچارگی دارند. شدنی است یک سند دارای جداول و نمودارها و تصاویر مختلف باشد که همه اینها به حجم فایل متنی اضافه می کند برای ذخیره سازی این فایل ها یا فایل های موسیقی مختصر حجم فلش مموری ۱۶ گیگابایتی احتمالاً برای شما کافی باشد. کلیپ های تصویری حجم اکثریت دارند و به فضای اندوخته سازی بیشتری احتیاج دارند. اگر شما با فیلم ها و فایل های هنری شغل می کنید ارزش این را دارید که یک پیکان مموری ۳۲ گیگابایتی یا اغلب خریداری کنید. بعد بهتر است پیش از خرید میانگین اندازه فایل هایی که بیچارگی به اندوخته سازی دارید را تخمین کنید.

سرعت بهترین فلش مموری های بازار
شما ممکن است دو پیکان مموری مانند به همی را پیدا کنید که هر دو حائز ۶۴ گیگابایت حافظه و USB3.0 هستند و برند یکسانی دارند. اما چرا بها گرد از آنها بیشتر است؟ استجابت ساده است کامپوننت ها و قطعات باره استفاده در فلش مموری باعث برپایی تفاوت بها شده اند. دو چیز هستی دارد که سرعت پیکان مموری را تعریف می کند گرد پورت USB و دیگری کامپوننت های فلش مموری است. USB 3.0 بسیار تندتر از USB 2.0 است اما پورت USB باید توسط دستگاهی که دارید نیز باید حمایت شود. به طور کلی USB 3.0 اطلاعات را با سرعت ۱۰۰ مگابایت در ثانیه انتقال می دهد در حالی که USB 2.0 اطلاعات را با سرعت ۱۵ مگابایت در ثانیه انتقال می دهد.

سرعت بهترین پیکان مموری های بازار

مورد دیگری که سرعت را تحت الشعاع خود پیمان می دهد گونه حافظه پیکان و کنترلر باره کاربرد است. بهترین فلش مموری ها ارز گونه ها مترقی کنترلر ها و حافظه با کیفیت بهره‌گیری می کنند و درایو حالت جامد (SSD) در آنها یافت می شود در حالی که در پیکان مموری های ارزانتر قطعات ارزانتری استفاده می شود و انتقال و ذخیره سازی اطلاعات در آن بسیار خوب نیست. به طور نمونه پیکان مموری Sandisk Extreme USB 3.0 اطلاعات را با سرعت ۲۰۰ مگابایت در ثانیه می نویسد در حالی که اکثر فلش مموری های USB 3.0 دیگر سرعت انتقال ۱۰۰ الی ۱۱۰ مگابایت در ثانیه را دارند. با ۷ شیوه افزایش سرعت انتقال اطلاعات از فلش مموری و هارد اکسترنال USB آشنا شوید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.