قالب های فارسی وردپرس 33

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 33

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

چگونه رتبه و رنک وب سایت مان را بهبود دهیم ؟

1. در قدم نخست پروا داشته باشید، هیچگاه یک شبه نمی طاقت به پیشرفت زیادی دست پیدا کرد. از همین اکنون که در عقیده داشته باشید برای رسیدن به یک رتبه قابل توجه و ایجاد یک وب سایت موفق، دست کم یک سنه موعد لازم است ! درست شنیدید حداقل یک سال...حتی اگر میلیون ها تومن هزینه کنید مفتوح هم اصل گذر موعد از دید سامانه های معتبری چون گوگل و یا الکسا فوق العاده مهم و کارایی گذار هستند. پس خودتان را برای قدم گذاشتن در یک گذرگاه طولانی آماده کنید.


2. اگر از خدمات تارنما های افزایش بازدید مانند میترا رنک بهره‌گیری کنید، خواهشمندم پروا داشته باشید باید بودجه ای مقاوم و منظم برای این شغل وابستگی دهید. پیش خودتان در نظر بگیرید که ماهیانه چه بودجه ای می توانید به تکنیک های کسب ترافیک بیشتر  تارنما تان اختصاص دهید. حال با در نظر گرفتن بودجه ماهیانه، بودجه یومیه خود را تعیین کنید. به عنوان مثال اگر روزانه 1000 تومان می توانید به این امر اختصاص دهید، برای 1 الی 3 ماه، بدون تغییر، یومیه 1000 بازدید برای وب سایت تان خریداری کنید.


همیشه یک شماره تغییر ناپذیر را در نظر بگیرید. به عنوان نمونه در 3 ماه اول، یومیه 1000 لغایت 1500 بازدید، در سه ماه بعدی روزانه 2000 الی 2500، در سه ماه بعدی یومیه 3000 لغایت 3500 بازدید و...وب سایت هایی که یک روز 10،000 بازدید دارند و روز بعد 1000 بازدید، معمولا به لیست سیاه اضافه می شوند و گاها رتبه و رنک آنها سیر نزولی طی میکنید، به جای آنکه پیشرفتی داشته باشد.


3. دائم به چهره منظم تارنما تان را به روز رسانی کنید. مثلا هر روز یک یا دو پست پیوسته با کسب و کارتان به سایت اضافه کنید. اگر تیم خبری ندارید و یا نمی توانید یومیه چند صد پست گوناگون ارسال کنید، از راه اندازی مجله های خبری پرهیز کنید ! یک جستار تخصصی را انتخاب و فقط در گستره همان جستار فعالیت کنید. گوگل و موتورهای جستجو عاشق شما می شوند و در همگی جستجو های مرتبط به پهنه اختصاصی شما، حتما شما را نیز در صفحات نخست قرار می دهند.


4. اگر اخیرا تصمیم به تاسیس یک تارنما جدید گرفته اید، دست نگه دارید ! هزارن گاهنامه خبری، خانوادگی، علمی و...در محتوای پارسی اینترنت در حال تکاپو هستند و بسیاری از آنها روزانه حتی 10 بازدید واقعی ندارند. پس، از دنباله روی و تکرار یک طرح شکست خورده خودداری کنید. قبل از شروع شغل ساعت ها دانش، تخصص و علائق خود را رسیدگی کنید و یک موضوع خاص و کاملا تخصصی را برگزیدن کنید. خوب است، اکنون می توانید یک وب سایت جدید راه اندازی کنید و قدم در مسیر بی مراجعت بگذارید...!

رقابت دانشجوی انصرافی ٢٣ ساله با شرکت اوبر

رسانه کلیک – مارکوس ویلینگ دانشجوی انصرافی ۲۳ ساله انگلیسی به تازگی اپلیکیشنی به نام Taxify را در جهت رقابت با برنامه Uber توسعه و عرضه کرد.

اپلیکیشن Taxify که توسط یک دانشجوی انصرافی ۲۳ ساله در انگلیس طراحی و عرضه شد، سفارش های تاکسی ارزان قیمت را پوشش می دهد و رقیب استونیایی سرویس محبوب هم‌سفری آنلاین Uber محسوب می شود. این اپلیکیشن در ماه سپتامبر و روز سه شنبه در شهر لندن عرضه می شود؛ برنامه ای که با هدف تحقق تخفیف های ۵۰٪ برای مسافران راه اندازی خواهد شد تا انگیزه ای برای کاربران باشد که این برنامه را دانلود و نصب کنند. 

مسافران مانند آنچه در سرویس Uber به چشم می خورد، می توانند اپ Taxify را دانلود کنند، شماره تلفن خود را ثبت کنند و یک تاکسی را به محل خود سفارش دهند. اما برخلاف اوبر، مسافران می توانند با پول نقد و یا از طریق برنامه با یک کارت بانکی از پیش ثبت شده پرداخت کنند؛ درست مانند آنچه در سرویس های مشابه ایرانی مثل اسنپ و تپسی مشاهده می شود.

هنگامی که یکی از کارمندان وبسایت Business Insider یک مسافت را در دو برنامه مقایسه می کرد، به این نتیجه رسید که Taxify تقریبا سه برابر ارزان تر از Uber است. یک مسافت از ایستگاه الدات شرقی تا ایستگاه Angel حدود ۴٫۲۵ پوند هزینه در برنامه Taxify در بر داشت؛ در حالی که هزینه محاسبه شده با برنامه اوبر برای همان مسافت ۱۶ پوند بود.

همانطور که پیش‌تر بدان اشاره شد، بنیان‌گذار برنامه Taxify یک دانشجو ٢٣ ساله انگلیسی به نام Markus Villig بوده که دانشگاه را ترک کرده است. وی قبل از اینکه این برنامه را به بازارهای کشورهای اروپایی و آفریقایی و شرق اروپا گسترش دهد، کار را از لندن آغاز کرد.

1th pic

ویلینگ در این باره به Business Insider گفت: تکسیفای می تواند پس از لندن در پاریس راه اندازی شود.

سوال اینجاست که آیا Taxify به عنوان یک برنامه نوپا و استارت‌آپ می تواند Uber را شکست دهد؟ اوبر در واقع سرویس قدرتمندی است که طبق آمار عجیب گوگل بیش از ۵۰۰ میلیون نفر از سراسر جهان آن را دانلود کرده اند. این سرویس اینترنتی به شما کمک می کند که در خارج از کشور بتوانید برای خود وسیله حمل و نقلی را بدون مشکل و تنها با داشتن مستر کارت درخواست کنید. بیشتر از ۱۶ شهر اصلی در کشور انگلستان توسط این برنامه پوشش داده می شود. از این برنامه به عنوان مسیریاب نیز می توانید استفاده کنید. تمامی مکان ها نقشه برداری شده اند و امکان استفاده از آن در اغلب نقاط و کشورهای مختلف وجود دارد. این سرویس از سیستم پرداخت آنلاین paypal نیز پشتیبانی می کند.

اوبر ارزشمندترین شرک

استارتاپ اوفو، دوچرخه‌های کرایه‌ای هوشمند در سطح شهر لندن

رسانه کلیک – استارتاپ اوفو(ofo)، استارتاپی چینی است که در آن دوچرخه‌هایی در سطح شهر قرارگرفته‌اند که شهروندان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و برای استفاده کافی است تا اپلیکیشن اوفو را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنند، اوفو پس از آزمایش در آکسفورد و کمبریج، به خیابان‌های لندن آمده است.

استارتاپ دوچرخه‌های کرایه‌ای شهری «اوفو» توسط چینی‌ها طراحی و ارائه‌شده است و تا امروز به موفقیت‌های زیادی دست پیداکرده است. این استارتاپ به‌صورت آزمایشی در آکسفورد و کمبریج اجراشده است و حالا در سطح شهر لندن به‌صورت رسمی اجرا می‌شود.

شرکت اوفو در رابطه با پروژه جدیدش در شهر لندن به این نکته اشاره کرد که ۲۰۰ ایستگاه دوچرخه در شرق لندن تعبیه‌شده است که این ایستگاه‌ها به مناطق دیگر هم می‌روند.

استارتاپ اوفو، دوچرخه‌های کرایه‌ای هوشمند در سطح شهر لندن

ایده اولیه اوفو به ۵ دانشجو تعلق دارد که در سال ۲۰۱۴ توانستند بودجه‌ای برابر با ۹۳۰ میلیون یورو برای اجرای آن جمع کنند. در حال حاضر ۸ میلیون دوچرخه در ۱۷۰ شهر قرار داده‌شده است و تا پایان سال ۲۰۱۷ این عدد به ۲۰ میلیون دوچرخه می‌رسد.

دوچرخه‌های اوفو چگونه کار می‌کنند؟

دوچرخه‌های اوفو را می‌توان با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه کرایه کرد و ۳۰ دقیقه دوچرخه‌سواری کرد، پس از تمام شدن دوچرخه‌سواری، شهروندان باید دوچرخه را دریکی از ایستگاه‌های دوچرخه اوفو پارک کنند.

شهروندان می‌توانند اپلیکیشن را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنند و با استفاده از بلوتوث نزدیک‌ترین دوچرخه اوفو را استفاده کنند. زمانی که یک شهروند دوچرخه را در پارکینگ‌های اوفو پارک می کند، دوچرخه را به حالت قفل درمی‌آورد تا فرد دیگر با استفاده از گوشی هوشمند بتواند دوباره دوچرخه را کرایه کند.

استارتاپ اوفو، دوچرخه‌های کرایه‌ای هوشمند در سطح شهر لندن

شرکت «اوبایک» رقیب اوفو است. اوبایک تصمیم دارد تا در چند ماه آینده سرویس دوچرخه‌های کرایه‌ای را به سطح شهرهای بزرگ بیاورد.

اوبایک سرویس‌های خود را در چند شهر ارائه داده است و شهروندان به این موضوع اعتراض کرده‌اند که دوچرخه‌ها بخشی از پیاده‌رو را اشغال می‌کنند و عابران پیاده و معلولین در رد شدن از پیاده‌رو با مشکل مواجه می‌شوند.

استارتاپ اوفو، دوچرخه‌های کرایه‌ای هوشمند در سطح شهر لندن

مقامات انگلیسی از سرویس‌های دوچرخه‌های شهری استقبال کرده‌اند و این حرکت را قدمی بزرگ به سمت شهری پاک‌تر و خلوت‌تر دانسته‌اند.

تاکسی‌ پرنده از راه می‌رسد!

رسانه کلیک – زمانی را تصویر کنید که می توانید پس از انتخاب یک گزینه از تلفن همراه خود، با یک تاکسی پرنده به مقصد برسید، فرآیندی شبیه اوبر، اما نوع وسیله نقلیه در استارت آپ Lilium متفاوت است.

جت های ۵ نفره الکترونیکی و عمود پرواز، نتیجه استارتاپ Lilium در شهر مونیخ آلمان هستند که در چند سال آینده به بازار عرضه می شوند.

Daniel Wiegand، مدیرعامل و هم بنیان گذار ایناستارتاپ تاکسی پرنده در این مورد گفت: ما می خواهیم هر فردی بتواند تجربه استفاده از این شیوه حمل و نقل را داشته باشد؛ سیستم حمل نقل می تواند با استفاده از جت های شخصی به جای خودرو، با سرعتی ۵ برابر مقدار کنونی مسافران را جابه جا کند. روزی می رسد که با یک اپلیکیشن می توانید درخواست هواپیما کنید …”

Lilium در سری اول جذب سرمایه توانست مبلغ ۱۰ میلیون دلار از افرادی نظیر Niklas Zennström هم بنیان گذار شرکت اسکایپ و Ev Williams هم بنیان گذار توییتر  دریافت کند؛ و اما در سری دوم این مبلغ به ۹۰ میلیون دلار افزایش یافت؛ که توسط شرکت هایی نظیر Tencent ، LGT و Atomico تامین شده است.

این استارت آپ توانست اولین پرواز عمومی و موفقیت آمیز خود را با یک جت دو نفره و قابل کنترل از راه دور، در آپریل ۲۰۱۷ انجام دهد؛ اما مسئولان آن هنوز تاریخ دقیقی برای ارایه سرویس های خود به بازار اعلام نکرده اند.

Daniel Wiegand در این باره می گوید:

در زمان سری اول جذب سرمایه، ما فقط یک ایده، یک تیم هوشمند و یک تصمیم جدی داشتیم؛ در آپریل توانستیم یک ارایه خوب از نتیجه فعالیت های خود داشته باشیم، و به این نتیجه رسیدیم که ایده تاکسی های پروازی می تواند بسیار ارزشمند باشد.

استارت آپ لیلیوم در مدت اخیر توانسته با به کارگیری متخصصان و مهندسان صنایع مربوطه تعداد اعضای خود را به ۷۵ نفر برساند، که نیمی از آن ها غیر آلمانی هستند؛ در آگوست ۲۰۱۷ نیز اعضای کلیدی جدیدی به آن اضافه شده اند و در نتیجه این تغییرات جایگاه تیم به نسبت سال گذشته تغییرات بسیار مثبتی داشته است.

هدف Lilium Jet  طی مسیر ۳۰۰ کلیومتری با سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت است؛ اما مسئله باطری یکی از مهمترین چالش های این گروه برای رسیدن به این هدف است، چرا که باطری های قوی تر وزن بیشتری نیز دارند و در نتیجه باعث کاهش سرعت هواپیما می شوند.

همکاری موتور جستجوی بینگ با استارت‌آپ Booxscale برای سیر کردن شکم کاربران!

رسانه کلیک – موتور جستجوی بینگ همکاری خود را با استارت‌آپ انگلیسی بوکس اسکیل (Booxscale) در زمینه جستجوی رستوران‌ها برای سفارش غذا آغاز کرده است.

موتور جستجوی بینگ زیر مجموعه شرکت مایکروسافت و متعلق به این شرکت است. این موتور جستجو کار خود را از سال ۲۰۰۹ آغاز کرده و بیشتر در زمینه‌های لایو سرچ، ویندوز لایو سرچ و msn سرچ شناخته‌ شده است.

این موتور جستجو نتوانست به موفقیت خوبی دست پیدا کند و بیشترین استقبال از آن در انگلستان صورت گرفته است؛ در انگلیس ۲۵ درصد از سهم جستجو متعلق به موتور جستجوی بینگ است.

شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته تا جان دوباره‌ای به موتور جستجوی بینگ ببخشد و در این راستا همکاری خود را با استارتاپ انگلیسی بوکس اسکیل آغاز کرده است. طی این همکاری، نوعی جستجوی محلی ارائه می‌شود که کورتانا و اسکایپ هم از آن پشتیبانی می‌کنند. با این سیستم کاربران می‌توانند با استفاده از موتور جستجوی بینگ، غذای خود را از نزدیک‌ترین و بهترین رستوران نزدیک محل کار یا زندگی شان سفارش دهند و یا برای تعمیرات خود از نزدیک‌ترین تعمیرکار کمک بخواهند.

کافی است در موتور جستجو این عبارت را درج کنید: «نزدیک ترین رستوران برای سفارش غذا را پیدا کن» که در اصطلاح انگلیسی از عبارت takeaways near me برای جستجو استفاده می‌شود.

پس از جستجو نزدیک‌ترین رستوران‌هایی که می‌توانید از آن‌ها غذا سفارش دهید، نمایش داده می‌شود. اطلاعات جزئی‌تر و دقیق‌تر مثل ساعت کار رستوران هم نمایش داده می‌شود.

با کلیک کردن بر روی گزینه مورد نظر، اطلاعات دیگری نمایش داده می‌شود. با انتخاب گزینه مسیر از روی نقشه سایت محل رستوران نمایش داده‌ شده و همچنین منو در دسترس شما است. با استفاده از این سیستم می‌توانید میز هم رزرو کنید.

«مکس مورو» مدیر عامل اجرایی استارتاپ بوکس اسکیل در رابطه با هدف این همکاری می‌گوید: «هدف این همکاری، جستجوی سریع‌تر و بهتر کاربران در موتور جستجوی بینگ بوده، در واقع ما همیشه هنگام سفارش دادن غذا با مشکل مواجه هستیم و نمی‌توانیم به هر سرویسی اطمینان کنیم. در همکاری با بینگ سعی شده تا همه اطلاعات جامع و درست از سایتی مطمئن ارائه شود.»

مورو در ادامه توضیح می‌دهد: «این همکاری تنها درزمینهٔ سفارش غذا نیست و ۲۵۰۰۰۰ کسب‌وکار کوچک با مجموعه همکاری می‌کنند تا دسترسی خدمات رفاهی نظیر تهیه مواد غذایی، بهداشت و … راحت‌تر شود، در ماه‌های آینده سرویس خدمت‌رسانی گسترده‌تر می‌شود و تا پایان سال آینده یک‌میلیون کسب‌وکار در سیستم بینگ قابل‌دسترسی خواهند بود.»

البته سرویس ارائه خدمات بینگ بدون نقص هم نیست، اطلاعات برخی رستوران‌ها به‌درستی ثبت‌نشده است و کاربر نمی‌تواند به اطلاعات کامل دسترسی داشته باشد.