قالب های فارسی وردپرس 33

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 33

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

۷ نکته تخصصی در خرید کیف پول مناسب برای آقایان

برای بسیاری از افراد، نقش خرید کیف پول مناسب در خوش پوشی مشخص نیست و به عبارتی آن را دست کم می گیرند. کیف پول برای آنها تنها وسیله ای برای حمل پول است و در نتیجه، صاحب کیف پول هایی می­شوند که برای آنها مناسب نیست. بنابراین، هنگامی که در حال انتخاب کیف پولتان هستید، باید بیشتر دقت کنید: در بازار کیف پول های زیادی با طرح­ها و سبک­های مختلف وجود دارد. اما وقتی با دقت انتخاب می‌کنید، می‌توانید کیف پولی را تهیه کنید که متناسب با نیازهای باشد.

لازم به ذکر است که داشتن یک کیف پول مناسب تا حد زیادی به با کلاس بودن و خوش استایل شدن شما کمک می­کند. به همین علت، می­خواهیم ۷ نکته تخصصی که در انتخاب یک کیف پول مناسب برای آقایان لازم است بدانید را بیان کنیم. با ما همراه باشید.

۱- کیف پول شما باید جمع­و­جور باشد

در هنگام خرید کیف پول سعی کنید آن را از میان مدلهای ساده تر انتخاب کنید. به عبارتی، سادگی بهترین گزینه ممکن است. یک کیف پول ساده، جمع­وجور، با رنگی روشن و حتی با کوچیکترین اندازه می­تواند بسیار کاربردی باشد. چرا که می­توانید برای موقعیت­های رسمی و غیررسمی آن را به همراه داشته باشید. علاوه براین، یک کیف پول کوچک می‌تواند در جیب بیشتر لباس­های شما جا شود.

فراموش نکنید که یک کیف پول همانند لباس­های دیگری که می‌پوشید نشانه ای از کلاس و شخصیت شماست.


 

۲- سعی کنید یک کیف پول با اندازه مناسب انتخاب کنید

اصلأ از کیف پول های بزرگ استفاده نکنید. فکر نکنید که چون پول زیادی به همراه دارید، کیف پولتان هم باید بزرگ باشد. علاوه­براین، به عنوان مثال یک کیف پول جیبی بزرگ دورنمای جالبی ندارد و گذاشتن آن در جیب شلوار بسیار سخت است. از آن گذشته، کیف پول قطور برآمدگی ایجاد کرده و یکدستی اندامتان را بهم می­ریزد.

قبل از خرید کیف پول جدید، تمام محتویات کیف پول قبلی را روی میز خالی کنید و همه چیزهایی که خیلی وقت است به آنها نیازی ندارید را دور بریزید،  مثل: قبض­ها و رسیدهای قدیمی و کارت­های هدیه­ای که تاریخ آنها منقضی شده­است. فراموش نکنید که این کار را هر چندوقت یکبار انجام دهید، تا از شر چیزهایی که خیلی وقت است از آنها استفاده نکرده­اید خلاص شوید. وقتی بدانید محتویات واقعی کیف­پولتان چیست، بهتر می‌توانید اندازه­ی مناسب آن را انتخاب کنید.
اگر مجبورید کارتهای اعتباری زیادی را همراه خود داشته باشید، کیف پول کتی سه لایه که فضای زیادی برای انواع کارت دارند را انتخاب کنید. و اگر تعداد کارتهای اعتباریتان زیاد نیست، بهتر است یک کیف پول کتی دولایه انتخاب ‌کنید. برای حمل مقدار بیشتری پول نقد،کیف پول مخصوص آن را تهیه نمایید.

 

۳- گزینه­ های انتخاب خود را محدود نکنید

نوع و طرح یک کیف پول تنها فاکتورهایی نیستند که شما هنگام خرید آن باید در نظر داشته باشید. در مورد جنس یک کیف پول ، علاوه بر چرم گزینه­های زیاد دیگری هم دارید. می­توانید جنس کتان، پلی­استر و پارچه را هم تجربه کنید. هر کدام از اینها مزایا و معایب خاص خود را دارند، و در نتیجه هرکدام متناسب با نیازها و خواسته­های متفاوتی ­می­باشند. شما می­بایست مزایا و معایب همه­ی آنها را بدانید، تا جنسی که برای شما بهتر و مناسب­تر است را انتخاب کنید. اما به صورت کلی خرید یک کیف پول چرم با توجه به ماندگاری و کیفیت بالا، مقرون به صرفه تر و منطقی تر است.

منبع:
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.